Napló

Bevezető


Hetekig készültünk az utazásra, hogy a rendelkezésre álló zsebkendőnyi területre csak a lehető legszükségesebb cuccok kerüljenek. Két oldaltáskával, egy tanktáskával és egy hátizsákkal így is épp sikerült betuszkolni minden cuccot, amit vinni szerettünk volna. Illetve majdnem, mert okosan a rövidnadrág mellé nem tettem sportcipőt, így Velencét kénytelen voltam bőrcipőbe és rövidnadrágba végignyomni. Viccesen néztem ki :-)

Az utazás elég fárasztó volt. Megtapasztaltuk, hogy 600 km-nél többet egy nap alatt nem tudunk kényelmesen menni, ezért menetközben átalakítottuk az útitervünket (lásd 1. nap). 160 km után jön el általában az a pont, amikor már nagyon leszállna az ember a motorról. Szerencsére ennél többet nem is igen ment el a motor egy tankkal. Az utazási komforton sokat segített, hogy a saját készítésű walkie-talkie rendszeren keresztül tudtunk egymáshoz beszélni a bukósisakkal a fejünkön, és a hang navigációt is hallottuk, ugyanis az út nagy részét GPS navigációval tettük meg.

Az IGO-PDA páros nagyon jól vizsgázott, a részletes térképpel végig nagy segítségünkre volt a tájékozódásban. Menetközben rögzítettem az útvonalat is, és feltettem a Google Map-re a teljes útvonalat szakaszokra bontva (ezt a térkép menüpontban nézheted meg). A korzikai utak szerencsére jó minőségűek voltak, csak a két esős nap nem kellett volna. Sajnos azonban még itthon is elkapott minket egy kiadós eső, és a 300 km alatt szétszakadt az esőruhánk is. Azt tanácsolom mindenkinek, hogy vigyen magával rendes esőcuccot (ne 4000 Ft-os gagyi esőruhát, ahogy én tettem), és esőcsizmát is, mert a sok csomag mellett haszontalannak tűnik ugyan, de ha egyszer elkap az eső, akkor nagyon hamar rá fogsz jönni, hogy talán ez az egyik legfontosabb motoros felszerelés, amit berakhatsz.

Az oldalsó menüből válaszd ki a napot!